Læs hvad vores kunder siger om os
Hos Pronto har vi mange fantastiske kunder! Herunder har nogle af dem beskrevet hvad telefonpasning hos Pronto betyder for dem.
“Vi har arbejdet med Pronto gennem en række år nu. De er super fleksible, super flinke og man føler, man har alle tiders bedste første kontakt til kunderne, når de ringer ind. Det er næsten som om, Pronto er en del af virksomheden.”
– Jacob Sanning Lund, Intuitu
“Pronto er blevet en del af vores virksomheds rygrad og vi betragter Prontoreceptionisterne som en del af den øvrige medarbejderstab. Alle vores gæster bliver mødt at en sød stemme og vores telefoner bliver altid besvaret korrekt og hurtigt. Vi benytter flere services hos Pronto og vi kan altid tilpasse efter behov. Priserne er transparente, lette at overskue og er til at betale for en lille virksomhed. 5 stjerner herfra.”
– Kristian Krabbe, Bournonvilles Wild West
“I BASIT har vi fået stor gavn af, at vores hovednummer er blevet omstillet til et professionelt Callcenter som Prontocallcenter. Det betyder, at henvendelser bliver behandlet kvalificeret med det samme. Næste skridt for os bliver, at få omstillet vores mobiltelefoner, således at ingen telefonkald går tabt. I BASIT rådgiver vi håndværks- og entreprenørvirksomheder i alle størrelser om indkøb og implementering af IT-og teleløsninger til at sikre højere effektivitet og bedre økonomi. Vi vil anbefale alle som ikke har et kontorpersonale til at passe telefonerne, at få omstillet deres telefoner til et professionelt Callcenter. Især kundehenvendelser skal jo behandles med omhu”
– Martin, Basit
“Frohns IT-Service havde brug for aflastning på telefonen i et specifikt tidsrum i hverdagen. Derfor blev der nøje tænkt forskellige scenarier og løsninger igennem. Personligt synes jeg det er ærgerligt at ramme en “dum” telefonsvarer, så det skal mine kunder selvfølgelig heller ikke opleve. Dette har resulteret i, at Frohns IT-Service nu har fået sine egne (glade!) telefonpiger kva Pronto Callcenter. Det er dejligt og giver ro i maven, når man ved, at kunderne bliver mødt af en positiv person, der sørger for at orientere mig om at skulle ringe tilbage. De varmeste anbefalinger fra Frohns IT-Service til Pronto Callcenter. Jimmy Frohn Jensen Indehaver – Frohns IT-Service”
– Jimmy Frohn